Put apprehension on the back burner, let it sit, dont even get it lit ◊

Nu är jag tillbaka och jag har massor att berätta om! Familjen och jag har flyttat ut till ett vackert ställe som heter Tokelsmåla, jag kan lova att det ligger mitt ute i skogen där det blir väldigt mörkt om kvällarna om inte månen lyser. Katten har äntligen börjat vänja sig vid sitt nya hem och imorgon kommer han också få gå på sin nya gräsmatta för första gången. Bilder med mera kommer att komma upp så småningom. Idag ska jag också på kräftskiva i Kalmar med fina människor. Kräftor är inte riktigt min grej men sällskapet gillar jag. Imorgon ska jag på fest också, som jag längtat! Tills jag kommer tillbaka får ni en rasslebild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0