i had an about me but it turned out to be mostly a fallacy

Hamnade precis på en tumblr blogg där ett inlägg handlade om en tjejs alla kyssar hon haft genom sina år, från den där killen som skulle visa skillnaden på vuxen-pussar och tonårs-pussar, till den där killen som hon absolut inte kommer ångra även om han hade en flickvän och hon slutade upp med ett brustet hjärta. Varför har inte jag en massa sådana historier att berätta? För jävlar vad kul det var att läsa om hennes upplevelser. Fast okej, jag inser att jag endast är arton och fortfarande har en hel livstid kvar att fylla ut med pussar och campingturer, men hallå, kom igen borde inte det finnas något mer än den där pussen bakom festen med alla våra kompisar, eller den där 00:00 pussen jag gav en kille från ingenstans, eller kanske den där pussen jag fick för att jag skulle sluta stirra på honom? Hur som helst så blev jag inspirerad av just det inlägget, så nu har jag bestämt mig för att försöka dela med mig av mina livsupplevelser som jag minns. Från pussar till elaka lärare. Och creds till er som faktiskt orkade läsa hela detta inlägget. Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0