när tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån.

Mitt år har varit en berg och dalbana, milt sagt. Det har varit allt från kärleksproblematik gånger tusen till galna fyllor och underbara vänner. Festival upplevde jag också, finaste Moto Boy gav mig känslor jag aldrig upplevt innan och jag förstörde en nachotallrik med mina converse och blev kallade för "skön brud" på grund av det. Jag sommarjobbade på ett soft ställe med min barndomsvän, läste ut ett flertal böcker gjorde jag också, ytterst ovanligt. Flyttade från ett hatat hus till ett annat som jag älskar, upplevde spöken, men det var nog bara mormor. Åkte på kulturresa med skolan, rymde från lärare och blev jätte full i Göteborg. Drack en halv vodka flaska innan jag gick på maskerad som en vindruva med kompisarna också roligt utklädda. På tal om alkohol, jag gick på tjejkväll som resulterade i whiskykväll och "Kimberly har du ätit morrötter idag?", men det var roligare än roligt. Upplevde den bästa djn på midsommar, smällde neonbubblor och sken upp hela stället. Jag tappade bort mig själv, men hittade tillbaka och trivs mer än någonsin med livet. Jag försökte färga mitt hår rött, men slutade med rosa/orange/rött istället, ganska hemskt. Hittade också tillbaka till några gamla kompisar, super duper glad för det. Jag har haft de roligaste stunderna i mitt liv, ingen överdrift, och även om jag är väldigt nervös över vad tvåtusentolv har att erbjuda mig och min framtid ser jag fram emot det. Nu börjar jag äntligen längta efter nyår, den ska spenderas med fina vänner och raketer + jätte god mat som kocken ska laga till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0