katter och sånt

Känslan när man ska göra en viktig examinations uppgift men inser ganska snart att allt man behöver för att göra skiten ligger i skolan..Well, min helg? Den började med julfest samt huvudvärk, utspillda pommes och en jätte god hamburgare som en snäll kille bjöd mig på, resten av helgen har slukats av psykologi plugg till den där kära tentan imorgon vill mest duscha sen bara lägga mig i sängen och sova tills jullovet sätter igång. För guuuud vad jag vill ha lov! Och den där förälskelsen jag haft på Matt Damon sen jag var typ 13, den är starkare än någonsin, snälla gift dig med mig Matt? Så ja, ni kan förvänta er mycket bilder på den där killen. Han är ju så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0