och vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

I brist på annat målade jag mina naglar orangea, en färg som jag länge haft svårt för men börjat lite smått hitta tillbaka till. Känner verkligen hur jävla intressant den meningen måste ha varit för er att läsa, detta med bloggar är inte riktigt min grej och ändå har jag min egna, har ännu inte riktigt listat ut varför jag hela tiden envisas med att skriva inlägg efter inlägg, som jag är mycket väl medveten om är jätte ointressanta för er att läsa. Oftast känns det som att jag har de läsare jag har endast på grund av mina, som jag gillar att referera till som "emo-inlägg", för det är faktiskt väldigt kul att läsa om andras smärta och sorg, i know. Och vad jag vill komma fram till med detta inlägg är okänt, men jag ska försöka bli bättre på att ta bilder, för jag älskar bilder. Och Jake från Two and a half men.
Don't take it personally

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0