sharing different heartbeats in one night

Klockan har precis slagit över till nio och det är julafton, hela facebok laggade ihop lite smått när alla attackerade med "god jul". Så eftersom det är just julafton idag tänkte jag skriva ett inlägg till en väldigt speciell person, en person som jag håller kärt.
Denna personen har räddat mig om och om igen utan att ens veta om det, han fanns där för mig när jag fick mitt hjärta krossat för första gången, han fanns där när jag mådde sämre än sämst. Nu låter det som han är västa axeln jag bara gråter mot, men det finns så många andra stunder jag haft med denna killen, han är en av de få som verkligen har fått mitt hjärta att skratta. Med denna killen är allt bra, jag kan tönta mig hur mycket som helst och vara jätte korkad, han skrattar alltid och ger mig en klapp på ryggen och säger "bra Kimberly, det är bra!". Jag vill aldrig förlora denna personen, han har för stor mening i mitt liv och jag skulle inte vara en lika glad person utan honom. Sen har han två grymt söta katter också, och ni alla vet hur mycket jag gillar katter. Nu ska jag äta frukost med min familj sen kötta julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0