my mind goes back to a girl i met some years ago

Kan börja med att berätta om mitt röda block, detta är ett block som jag köpte för flera år sedan på högstadietiden, den är fylld med citat, texter från låtar (Kent och Sex pistols regerade) och många långa rader jag fyllt i med hjärtesorg och lycka. Detta är ett block som jag inte haft framme på väldigt länge, sist var nog i ettan på gymnasiet då det fanns en kille i mitt liv som sårade mig något extremt, men det hör inte hit. Första raden i detta block lyder; det känns konstigt att inte tänka på honom. Förklaringen till detta är min första kärlek, vem det är, är ingen hemlighet precis. Linus, åh så kär jag var, jag minns hur arg jag var sommaren 2008 då jag skulle åka till min pappa och min relation till Linus hade precis kommit till "jag tycker om dig och du tycker om mig, det är jätte uppenbart för alla andra också, men ingen vågar säga något"-stadiet. Jätte spännande. De elva timmarna jag spenderade i flygplanet till USA var fyllda med tårar och Miss li - ba ba ba. Min bror tyckte bara att jag var konstig. Såklart fick mitt röda block hänga med, ipoden sprutade ut Kent och Håkan Hellström, pennan skrev ner en massa töntig skit som man vid den åldern tyckte var riktigt djupt och poetiskt. Nu skrattar jag mest, men kan fortfarande relatera, han var min första kärlek och det vi hade kommer jag aldrig glömma eller ångra. Sen finns det blad i det blocket där jag skrivit med stora bokstäver I HOPE YOU DIE och andra rätt taskiga saker, men det finns nog inte ett endaste ord jag ångrar, förutom den där delen där jag skrivit om hur jag hatar en viss person eller hur äcklig jag tycker den är, det var endast under studens hetta jag kände på det viset, det visade sig att den personen var riktigt schyst och jag har haft ett par fina stunder med den. Nu känner ni alla till mitt röda block, och helt ärligt vet jag inte riktigt vad meningen med detta inlägg var, så jag ber om ursäkt till er som läst allt detta och känner "varför i helvete läste jag allt det? , finns absolut ingen nytta jag fått utav detta". Lovar att det kommer fler meningslösa Harry Potter inlägg att spendera minuter på att läsa! Men då vet ni vad ni ska göra i er allra tråkigaste stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din bloggdesign är skrämmande lik jennyfermaria.blogg.se, men du kanske var först?

2011-12-23 @ 20:21:15
Postat av: Anonym

jasså? tråkigt för dem, för jag tycker min är extremt tråkig i alla fall :)

2011-12-23 @ 20:29:59
Postat av: Anonym

nu är allt ändrat och klart, hoppas ni är nöjda ;D

2011-12-23 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0