och jag ska skydda dig med kroppen min luften svider när vi andas in

Hittade en rolig lista på söta Hannas blogg som jag också tänkte använda mig av, lite underhållning innan jag tar på mig sovtröjan och somnar gott.

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Flytten till ett annat hus, det går inte beskriva hur bra jag trivs ute i skogen med mitt vita, en aning tomma rum.
2. Sommarkvällar med några av de finaste människorna jag har i mitt liv. Det har varit allt från galna fylleresor, grillkvällar, studsmattor till prat in på småtimmarna.
3. Midsommar. Jag hade utan tvekan den bästa midsommaren jag någonsin haft, inte för jag varit med om så många då jag alltid befunnit mig i usa hos pappa, men denna var något annat. Jag dansade till klockan fyra på morgonen, somnade bredvid mina bästa kompisar och klunkade cola som aldrig förr morgonen efter. Neon bubblorna var också ett väldigt fint plus i kanten.
4. Trean på gymnasiet har varit väldigt bra mot mig, bortsett från uppdrag, tentor och väldigt knäppa lärare som jag inte förstår mig på. Men jag kan utan tvekan säga att jag haft det väldigt bra i trean på vårt kära lilla gymnasie. Kontakten som inte fanns där innan kom fram mellan klassen och det känns jätte bra! Mina klasskamrater har också tagit festerna till en annan nivå, jag har haft skit kul!
5. Emmabodafestivalen, ojojoj vad roligt jag hade! Bästa musiken spelades, bästa människorna kom fram, minnena jag fick med mig hem från de dagarna är helt underbara och jag längtar mer än normalt till nästa sommar då jag ännu en gång står i mina smutsiga converse och sjunger med favoritlåten med flaskan i högsta hugg.
Tre händelser som varit sämst det här året?
1. Jag och min dåvarande pojkvän gjorde slut och det suger. Hårt.
2. Jag kunde inte åka till min pappa för att besöka familjen som jag brukar göra, usch vad de är saknade.
3. Jag gav inte precis allt jag hade på vissa håll och det får jag lida för nu.
Vad har du lärt dig i år?
Jag har lärt mig mycket om mig själv, vissa mindre bra saker men väldigt mycket som jag anser positiva och som jag trivs med hos mig själv.
Blev året som du har tänkt dig?
Ja och nej, jag har gjort många saker jag visste jag skulle få uppleva, men sen fanns det också saker som kom från ingenstans och var mer än en överraskning för mig.
Vilka kläder har du använt mest?
Det blev väldigt mycket leggings och mina röda converse, de har fått kämpa tappert genom mycket.
Vad har du mest lyssnat på för musik?
Vad har du mest lyssnat på för musik?
Detta är en omöjlig fråga som jag inte kan svara på, det har varit extremt blandat för min del. Vilka personer har du hängt med?
Jätte lätt fråga. Jag har hängt med de bästa som finns, och fan vad kul vi haft det!
Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Jag har tittat på ALLT. Har sett så mycket att jag inte minns vad det är jag såg, men det finns en film som jag såg igen efter att inte tagit fram den på väldigt länge, Good will hunting. Den är ruskigt fin.
Vad är det vackraste du fått i år?
Det vackraste jag fått är nog alla mina minnen, alla bra stunder håller jag väldigt kärt och kommer sent glömma dem. Jag har varit med om många stunder som jag kan dela med mig av till mina barnbarn längre ner i livet.
Vad är det bästa du har läst?
Läsa, vad är det? Det där med böcker är jag rätt dålig på, jag vill kunna lägga mig i sängen och ta fram boken med ljusen tända, men det finns inte många stunder då jag är tillräckligt vaken för att kunna ligga/sitta bekvämt utan att somna.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort många saker jag aldrig gjort innan. En av de sakerna är att fylla arton, haha rätt lame svar, men att fylla arton har varit något av det bästa jag varit med om.
Vad var din största framgång 2011?
Jag började året tvåtusenelva vetandes att jag skulle bli arton och att det skulle medföra mycket mer än vad jag haft innan, så därför har jag satsat på att göra så mycket som möjligt av vad jag tycker är kul. Detta är något jag enligt mig själv verkligen lyckats med, jag har levt mitt liv och varit väldigt lycklig.
Bästa köpet?
Mina kängor, helt klart. De har varit med om mycket, från snö till solsken på en varm sommardag. Jag älskar dem.
Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och kläder, ingen tvekan där. But it's all good, jag ångrar inte de köpen.
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar faktiskt att jag hade badat mer, både i simhall och utomhus på sommaren. Att bada är så himla kul, men fasen vilken badkruka jag är..

Kommentarer
Postat av: go attention

Hej,



Vilken stil du har, verkligen!

Just nu har GO ATTENTION mellandagsREA 30-70% på utvalda plagg! Missa inte..



Ha en bra dag :)

2011-12-31 @ 00:18:36
URL: http://goattention.se
Postat av: hanna

Åh fin lista hej! Hittade din blogg av en slump nu förresten, så himla efterblivet.

2012-01-14 @ 23:02:36
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0