Para-para-paradise, Para-para-paradise, Para-para-paradise

Borde verkligen inte skriva detta med risk för att jinxa hela skiten, men det känns som jag börjar få grepp om mitt liv igen och det känns helt fantastiskt! Visst finns det lite små fel här och där som jag mer än gärna hade raderat eller ändrat på ifall jag kunde, men fel kommer det alltid att finnas. Innan skrev jag att lov var inget jag såg fram emot, men kan lova er att detta höstiga lov har än så länge bara varit positivt! Legat hemma (om man bortser från rugbyträningar och visiter hos bror) varje dag med serie efter serie. Har, och håll i hera cyliderhattar nu, läst ut en hel bok (283 sidor hehe) på ungefär sju dagar. Stolt är vad jag är för något sådant händer icke ofta i mitt liv. Träningscykeln har hittat sig tillbaka in i värmen från ladan och den används flitigt utav både mig och mamma, känner mig ovanligt hälsosam även om jag åt en halv pizza för ett par timmar sedan. Nu hoppas jag att mitt dagliga avsnitt av lite Gordon Ramsey är färdigt snart så jag kan få lägga mig i sängen och bara chilla efter en väldigt effektiv dag. Ursäktar för ett monster inlägg men nu har ni verkligen fått en uppdatering på vad jag håller mig sysselsatt med om dagarna.
Ungefär såhär känner jag mig just nu, och innan jag glömmer: peppar peppar ta i trä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0