Take my hand, take my whole life too bla bla blaaaa

Igår var impulsiv, den började med att inte veta alls vart jag skulle ta vägen innan rugbyträningen vid halv nio (måste stanna kvar i emmaboda efter skolan, så äre när man bor ute i skogen siddu & ingen körkort ligger i plånboken), slutade med att panta burkar för att kunna köpa cola, utvecklingssamtal som man totalt glömt bort och födelsedagspresenter bestående av 5 kg potatis, en jäääävla massa öl, ett rosa kort och en flaska vodka. Sen den där rugbyträningen glömde jag bort då jag blev bjuden på födelsedagsmiddag med fina vänner. Nu vill jag bara ha fredag, torsdagar är verkligen den mest värdelösa dagen på hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0