du förlorade ditt krig du står ensam kvar och ingen kommer till ditt försvar

Lyckades hitta tillräckligt mycket energi för att kunna renbädda min säng, men vart helt slut efter att ha stått där och skakat mitt täcke hit och dit. Så därför har jag nu legat i sängen ett antal okända timmar med endast Kent och Lars Winnerbäck att lyssna på. Inte helt fel faktiskt. Känner också en viss ledsamhet när jag ser bilder på tjejer med så fint och tjockt hår. Varför kunde inte jag få det? Varför skulle min bror få ta all intelligens, konstnärliga talanger och det där tjocka håret? Hatar att vara avundsjuk på mitt syskon, men vafan, lite orättvist är det faktiskt. Förhoppningsvist finns det något gott att äta nere i köket, annars blir jag ledsen. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0