how can i forget the nights we killed every summer night

Jag har bestämt mig nu, eller egentligen fanns tankarna där redan som liten men tog aldrig saken på så stort allvar. Men som det är just nu verkligen längtar jag tills den dagen då jag faktiskt kan göra dessa tanknar sanna. Jag vill flytta till Kanada. Nu skrattar antagligen alla tjejer som har kollat på alldeles för mycket The Hills eller Sex and the city, men jag känner mig bara lyckligt lottad för att inte vara så blåögd som dem och tro på allt de ser på tv där allt är perfekt och livet är "high fashion" eller hur nu man ska uttrycka sig. Jag vet i alla fall precis hur mitt hus ska se ut, hur stor och mjuk min säng ska vara, vad jag ska ha för överkast och vad mitt tak ska vara gjort utav. Nu sitter säkert folk som frågetecken och undrar vad fan det är som lockar mig till Kanada, och det enda svaret jag kan ge är, åk dit så förstår du. Helt underbart land. Jag saknar de små affärerna där man kan köpa smycken gjorda utav native americans, second hand butikerna där man hittar precis allt, mat affärerna som heter konstiga namn och folket. Fyfan vad bra folket i Kanada är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0