Och som jag önskar att vårt krig tog slut Jag har lärt av mina misstag Och du är lika ensam som jag

Ni vet ju inte änns om att jag satt på en toalett och grät allt medans det enda jag egentligen ville göra var att gå till den där personen och berätta allt. Såklart kommer det finnas människor där ute som har en liten aning om vad jag pratar om och tror de vet vad jag menar och vem jag menar, men det tvivlar jag starkt på att de gör. Även de som vet allt, eller ah nästan allt. Förstår att detta inlägg blir lite som "spridda skurar", men jag tror faktiskt att jag håller på att bli galen.
Lite såhär känner jag mig mot omvärlden just nu.
Fuck you guys, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0