Ships are launching from my chest Some have names but most do not

Har absolut ingenting att berätta eftersom allt jag gjort idag är sitta i soffan framför tvn med mitt naturgodis. Därför får ni istället läsa fem super intressanta saker som handlar om mig:
1. Jag lider av ballongfobi. Fast det gäller mest när de sprängs eller när någon håller på och leker med dem. Absolut hatar det och får alltid en sådan ångest när ballonger kommer fram. Denna fobi kommer antagligen ursprungligen från dagen då jag smälle av en raket i mitt rum, lång historia kort - brännskador på händerna, eld, rök och en jädra massa parfym för att dölja lukten av raket.
2. Katter. Jag absolut älskar katter. Det finns inget bättre djur än dem, korthåriga som långhåriga de är alla så fina och gosiga. Ända sen jag var liten har jag älskat dem, kan lova att det inte var många tröjor jag hade utan en eller två katter på. Ännu ett bevis på detta är att varje födelsedagskort jag får har en katt på. Jag är tjejen i gänget som kommer ha femton katter i ett alldeles för stort hus när vi blir äldre.
3. Ostbågar är min största svaghet, efter katter. Min kärlek till chips med ostsmak började redan då jag bodde i USA, men där heter de Cheetos och har en cheetah på framsidan vilket jag tycker är väldigt klyftigt! Men på senaste år har ostbågar blivit min drog och vägen till mitt hjärta är genom en påse av dem. Inte riktigt, men nästan.
4. Jag älskar att laga mat. Okej jag ljög lite där, att laga mat är bland det tråkigaste jag vet och alltid när mina vänner vill baka så är det jag som säger "gör ni det, är för lat så jag tittar hellre på". Men någon dag vill jag kunna laga den där perfekta film middagen med en vacker sallad, saftiga köttbitar och stora bakade potatisar. Såklart vill jag har brödpinnar med, men vet verkligen inte vart jag kan få tag på dem jag vill ha. Lovar att jag tar kort när den dagen kommer.
5. Känslan man får innan fest. Ni vet, den känslan man har när man skruvar upp musiken medans man sminkar sig och väljer kläder inför kvällen. Eller när man sitter på förfesten med alla sina vänner och bara pratar strunt som sedan eskilerar till hysteriskt skratt och dans till gamla låtar som Dr. Jones med Aqua. Den känslan är bland det härligaste man kan ha, tycker jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0