min värld ska aldrig röra din, din värld ska aldrig röra min

Blir så glad när jag ser att så många av er håller er kvar här och kikar in, så jag ber om ursäkt för att jag är en så dålig bloggare. Ska försöka ändra på det och bjuda på lite andra bilder än de jag finner intressanta på tumblr. Vill man veta vad jag har för mig får man i stort sätt följa mig på instagram, sorry för er som inte har iphöööne. Hur som helst, jag har haft en fin helg och träffat lite nya roliga människor, som konstigt nog fann det jävligt roligt när jag full som ett kryss stod och rapade. Åh vilken kvinna jag är..Oh well, entertainment är mitt andra namn som Jocke Berg sjunger. Nu ska jag försöka plugga matte. Ha-ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0