this is killing me, i recognize him, but i have no clue who he is

Bloggen har hamnat lite i bakgrunden den senaste veckan (sorry), men jag har hittat en annan plats att skriva på, en friare plats utan att jag behöver oroa mig för att folk ska dömma mig. För sådant hatar jag, folk som dömmer utan en riktig anledning. Upplevt det alldeles för mycket, folk anser att jag är konstig och knäpp, Och. Det. Är. Jag. Trött. På. Hur som helst, jag gillar att vara konstig och knäpp men att folk ska titta snett på en på grund av det suger, och det pallar jag inte riktigt med.

Kommentarer
Postat av: sanna

bara stå på dig kimberly, kraaaaaaaam.

2012-02-07 @ 11:25:13
URL: http://sannamoberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0