i've been locked inside my past my fingertips remember what my eyes have missed

Något av det värsta som kan hända hände mig precis. För en stund sedan såg jag en riktigt stor, fet, svart spindel krypa längs listen på väggen med kurs mot sängen. Såklart reagerar jag som de flesta, kallsvettas, skakar lite lätt och tänker "åh herregud, herregud vad faaan gör jag nu?!", som tur är hade jag mina tofflor på mig så det var bara att stampa, men när jag väl gjort ett försök till att enda detta lilla liv försvann den i stampets gång rakt in i väggen under listen. Jaha, tack för den herr spindel, nu kommer jag absolut inte kunna sova ikväll, paranoin kommer vara högre än högt inatt. Hur som helst har jag prytt min vägg med lite foton, kändes lite tomt på väggen.
Sötnosen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0