i've got a new complaint forever in debt to your priceless advice

Fick en smärre chock när jag på bussen hem får ett sms där det står att jag glömt betala en faktura på närmare tusen kronor. Hela bussresan hem satt jag i panik och tänkte "vad faaaan har jag glömt att betala nu". Att de som saknade mina pengar hette ABCgruppen gjorde inte saken bättre, hade nämnligen ingen aning om vad ABCgruppen var och varför de tycker att jag skulle betala ungefär tusen riksdaler till dem. Tankarna for omkring som aldrig förr och det gick från böcker som jag glömt betala förseningsavgift på till biblioteket till någon hacker som försöker lura mig på pengar. Efter att ha skannat igenom alla mina 700 mail lyckades jag hitta källan, studentmössan. Som (tack gode gud) jag inte ska betala för. Det var ungefär det mest spännande som hände på min dag. Nu ska jag klappa min katt som jag saknat heeeeela dagen, huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0