love me , leave me, take my possessions and go wine me, dine me, wreck all the things that I know

Känns som jag börjar bli galen just nu, vill så himla mycket saker och jag vill göra dem alla nununu. Jag vill färga håret rött, brandbils rött, bli klar med skolan och alla de tentor som är kvar, flytta till ett annat land skaffa en fin lägenhet och inreda den precis som jag vill, få ett jobb uppe i de kalla bergen där jag kommer träffa nya människor varje dag och varje timme på jobbet, skaffa några katter och döpa dem till taco, ripley, dexter och Kurt, sen vill jag också hitta de perfekta creepers, få hem min väska jag haffade på tradera, tjäna pengar och dricka kaffe med en kär vän varje dag i en soffa på ett bohemiskt café. Och det där med att skriva klart min essä ikväll, det gick åt skogen. Nu ska jag dricka te och fundera på framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0