under that big top over that crowd he always looked up he never looked down

Är det någon fråga som jag inte riktigt tål så är det "vad gör du?". Alltså, det är så otroligt ointressant för den andra att veta vad jag håller på med och så är det. "Jamen jag sitter vid datorn och tittar runt på de olika sakerna jag brukar kika på osv", så du har ditt svar, mår du bättre nu?, har jag tillfört något viktigt till ditt liv?, kan du sova om natten nu när du vet att jag tittar på en viss blogg eller letar efter ett par skor? Well, med det sagt kan jag nog sova bättre om natten. Eller jo en sak till, kan folk (mest tjejer............) sluta ha på sig bandtröjor med band på som de inte ens lyssnar på? Detta är något jag stört mig på i flera månader, när Nirvana trycket blev populärt helt plötsligt, what the fuck....På högstadiet tittade ni tjejer som nu har på sig bandets loggo snett på mig och tyckte jag var knäpp som lyssnade på sådan "skit musik", som många kallade det. Åhåhå vad jag hatar sånt.
Förlåt för mitt bitchinlägg, men jag känner mig lite bitchig och detta är min blogg som får lida.



Kommentarer
Postat av: Anonym

u mad?

2012-01-25 @ 22:13:29
Postat av: kimberly

:)

2012-01-26 @ 17:19:39
URL: http://ttooyoungtofeelold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0