go waste it's sweetness on the desert air brand new sensation to enjoy if you care

Bohemian inredning är väldigt fint, likaså gamla slitna prylar som gått från hand till hand, generation till generation, Tina turners river deep mountain high sjunger jag mer än gärna till, tycker min katt är super duper gullig när han sover på konstiga ställen så som min garderob eller fruktskålen, kängor är bland det bästa jag vet men också klackar på ungefär tretton centimeter, serier som är så spännande att man stannar uppe till klockan tre på natten en skolkväll är fantastiska, The Hellacopters är favoriter hos mig, vänner man kan tönta sig med utan att man behöver skämmas för är fina, Sweet Caroline tar mig tillbaka till sommardagar i Kanada på båten i det gröna klara vattnet, jag hoppar hellre i sängen till gamla låtar än att plugga, älskar black beans and rice med riven ost på tillsammans med ett glas riktigt kall cola, sommaren är en stor favorit hos mig, festivaler är något av det bästa man kan uppleva, jag hatar själva resan till destinationen men väl framme kan det vara hur bra som helst, vill bo i en liten stad precis vid ett berg med snöiga toppar och där det finns mysiga caféer som jag kan spendera tid på, såklart ska jag ha ett litet hus med mina två katter, jag tycker min familj är helt fantastisk, allt som är rött är fint, popcorn kan jag äta i enorma lass varje dag och sist men inte minst, jag absolut älskar spontana beslut som ger fina minnen.
Där har ni en liten del av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0