och som aldrig kommer hända

Så, vad har hänt? Vart har jag varit? Vad har jag upplevt själv och med vänner? Mycket mina fina, väldigt mycket. Både bra och lite mindre goda nämnvärda saker, men för det mesta positiva händelser. Kent har släppt en singel, väldigt fint, väldigt bra, väldigt...väldigt....underbart! Jag har kört runt i min röda bil tillsammans med vänner, jag gick också på bio med mina två finaste personer och såg vår första stumfilm, var ganska skeptisk gentemot den innan den började, men jag blev motbevisad. Jag skrev klart en loggbok igår och jag hoppas för mitt liv att jag aldrig behöver skriva en satans jävla äcklig motbjudande mongo loggbok igen. Ah det var hemskt. Men jag är klar med den och det firar jag med fest ikväll, en klassisk hemmafest tillsammans med folk man tycker om, mums!
Även hysteriska komedier har sin skarm och sin sanning.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0