you shall not pass

Wooooooow, det är tomt här som ni garanterat redan har märkt, ber så hemskt mycket om ursäkt för det men har så mycket annat att göra just nu, och eftersom jag absolut har inget intressant att dela med mig av tänkte jag skriva fem sanningar om mig själv! Kul va?
1. Jag vaknar mellan en och tre gångar per natt, särskilt under de dagar då det är skola dagen efter, har ingen aning om varför det är på detta vis, kan berätta att det är jätte jobbigt men så är det!
2. Har en talang som går ut på att jag kan få mig själv att få näsblod ungefär när som helst, väldigt användbart! Fast nä.
3. Jag drömmer väldigt ofta och många gånger är det om de människor jag träffat under dagen, fast igårnatt handlade min dröm om sjöhästar gjorda i glas, ganska random.
4. Jag tycker att jag själv är så jävla rolig och önskar så hårt att jag hade en kopia av mig själv som kunde bo med mig, fan vad kul det hade varit! Eller så hade det inte fungerat alls, men min humor alltså, den äger och jag kan skratta med mig själv i timmar ensam på mitt rum. Låter lite lonely men yeye.
5. Sagan om ringen triologin och The Gladiator är två filmer jag kan se om och om igen, skojar inte när jag säger att jag sett dem båda ungefär tjugo gånger, en gång blev det The Gladiator två gånger på en kväll, haha så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0