any way you want it

Har totalt glömt bort att nämna att Obama vann presidentvalet, kanske inte det mest intressanta men jag tycker att det i alla fall är värt att ta upp, om så bara lite.
För första gången i mitt liv hände det min familj och lärare aldrig trodde skulle hända..Jag var intresserad av politik, asså shiiiit. Jag tycker av någon anledning om Obama väldigt mycket och har även drömt om honom tillräckligt många gånger för att det ska ifrågasättas. Men ja, för första gången i mitt liv var jag engagerad av det som pågick i valet och debatterna och jag tyckte det var kul! Även om jag vart arg varje gång den där Mitt Romnet öppnade truten, uscha. Jag är så jäkla glad att Obama vann, för jag tror att om nu Romney hade vunnit och blivit president, då hade nog hela jordklotet exploderat i krig och människors lidande. Hade samma dåligt känsla när Torsten Jansson köpte Kosta Boda och se vad som har hänt, jag hade så jävla rätt, han körde företaget ner i skiten och jag tror att Romney hade gjort så med USA också och då hade det påverkat oss alla och inte bara ett företag och deras anställda. Nä, go Obama! Jag har inte många drömmar men en av dem är att träffa Obama, jag tror han är en så genuin person och verkligen bryr sig om ALLA. Nu ska jag fira segern med röd pölse och sen popcorn, jag har också familjen Addams på datorn som jag ska kika på, känns som en helt okej kväll faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0