beating heart

Inatt hade jag den knäppaste drömmen, vet inte vart min hjärna fått allt från.. Jag och några tjejer var mitt ute i djungeln och skulle rädda en groda (som var lika stor som min hand och hade en bäversvans) från onda män som ville sätta den på zoo. Allvarligt, en bäversvans?
Men till något annat, jag har bestämt mig för att jag ska nog stanna kvar i Emmaboda några månader och skrapa ihop lite pengar och sen flytta till usa. Eller jag tror det i alla fall. Och om jag nu inte får något jobb, då flyttar jag redan nu, för jag tänker inte gå runt hemma längre. Jag vill ha ett eget ställe där jag kan slappna av, känna att det är bara mitt och inreda det precis som jag vill. Så, ge mig ett jobb people!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0