endless summer

Jag kan verkligen inte skaka av mig denna rastlöshet som sköljde över mig. Jag är så himla taggad på att hitta på nya saker, visst det är lite på gång redan denna veckan som kan innebära en väldigt stor förändring i mitt liv, men just nu talar jag om de större sakerna än lägenhet i Norge, resorna. Åhhhhh jag blir galen av lycka bara mina tankar snuddar vid tanken att inom några månader kommer mitt liv se ut på ett helt annat vis än just nu. Kvällarna hemma hos Micke med alla kompisarna i hans kontor med öl och trista ölspel kommer bytas ut mot någon fin liten krog där alla besökare känner alla och bartendern har en accent som man bara älskar. Roadtripsen ute i skogen med rökpauser där man känner sig iaktagen av mörkret kommer att förvandlas till asfalterade vägar längst med berg där sjöarna är klargröna och man kan hitta campingplatser med de trevligaste människorna på jorden. Mitt trygga rum med min sköna säng kommer att istället bestå av att övernatta på ett motel 6 eller i bilen så man vaknar med soluppgången och man kan bara njuta av utsikten där på berget. Alla människor i Emmaboda som man känner, vet vilka de är eller inte ens är medveten om att de finns kommer bytas mot nya som man inte vet namnet på men tillslut kommer lära känna och kanske till och med uppleva någonting underbart med. Jag planerar på att vända upp och ner på mitt liv, på ett bra sätt.
Som ni märker drömmer jag väldigt mycket just nu, därför är det så skönt med att fortfarande ha kvar bloggen, var oväntat befriande att få skriva av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0