junip

Just nu går mina tankar på högvarv. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv, jag vill bort men jag vill stanna, jag vill uppleva nya saker men jag vill också känna tryggheten med att vara nära mitt hem. Jag funderar på om jag bara borde ta allt jag får plats med och flytta över till usa. Jag vet inte vad det är som hindrar mig från att göra det, även om det är underbart att veta att jag kan göra precis vad jag vill just nu så är det otroligt jobbigt. Det finns så himla många val och möjligheter, det är som när man kommer till en parkering och det finns så många lediga platser att det slutar med att man bara snurrar runt på parkeringen för man vet inte vilken man ska ta. Det vore kanske bra för mig att bara flytta till en okänd plats och bilda ett liv där, bara göra det utan att tänka, för att tänka på vad det är jag vill har inte haft det mest bästa och effektiva resultat. Det enda jag kommer fram till är att jag vet verkligen inte vad det är jag vill. Därför borde jag dra, pang bom, bara så där, snabbt och utan att tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0