just ride

Okej nu är jag där igen, det bara kryper i mig och jag känner mig så himla redo för att dra iväg till någonting nytt. Jag hittade en blogg som en tjej driver och just nu befinner hon sig nere i Australien på obestämd tid med några kompisar. Att sitta och titta på alla de bilder hon lagt upp från sin resa gjorde att jag kände mig så himla fast just nu, fast men ändå fri. Jag vill åka nununununu. Ska bara hitta ett jobb och tjäna ytterligare lite pengar sen är jag done and done. Vet dock inte vart i världen jag ska börja, jag hade funderingar på Australien och började läsa om vad som krävs för att vara där en längre tid, men jag vet inte, jag är en sån person som vill göra allt. Jag vill inte bara se Australien, jag vill se precis varenda litet hörn av jorden (jag förstår att jorden inte har hörn med tanke på att den är rund men ni fattar). Jag orkar inte göra det jag gör just nu, nu går jag på jakt efter någonting nytt, även om det bara är ett jobb i Kalmar. Det är i alla fall en början på mitt livs resa, resan som kommer förändra mig och hur jag ser på världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0