my own private Idaho

Som jag skrev förrut så har jag mer eller mindre bestämt mig, jag ska flytta till usa om några månader (beroende på när jag får jobb här och så vidare). Jag har också bestämt mig för vilken stat som ska bli mitt hem och det fick bli där jag föddes och spenderade mina första år, Idaho. Dock vet jag ännu inte riktigt vart, jag är ju en naturmänniska ända in i själen så jag vet inte om jag ska flytta till en stad eller vara mer utanför.
Jag har bestämt mig för Idaho eftersom den staten har precis allt jag vill ha. Det finns berg, några av de vackraste sjöarna, vandringsled, klimatet är varmt om man väljer att bo lite längre ner och det finns också städer ifall det blir så att man vill bo i en stad, dessutom ligger Idaho precis bredvid Washinton där pappa bor, så ifall jag vill hälsa på honom och resten av familjen så är det bara att åka dit. Åh vad jag längtar, det ska bli så skönt att få bo nära bergen, älskar berg och naturen så himla mycket. Sen att ha möjligheten till att vara vid en asfin sjö på en varm sommardag är ju inte fel det heller.
En gång var jag och familjen och fiskade i en flod som heter snake river och helvete vad vackert det var där. Det var berg överallt! Dock väldigt varmt men då vare bara att bada. 
Jag är bara lite orolig över vad jag ska jobba med, men det tar vi då!
Alla bilder snodde jag från tumblr btw. Men kolla vad fint det är där, även vid den största staden finns det berg i utkanten, jag menar...kom igen!! Hur mycket bättre kan det bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0