setting forth

Tittade igenom alla utkomna avsnitt av Portkod 1321 och guuud vad rastlös jag blev, det bara kryper i hela kroppen på mig. Jag blev så himla taggad på sommar och även om jag ser fram emot att snön kommer ganska snart så måste jag erkänna att sommar är det jag drömmer om och inte snön.
Nästa sommar innebär en ny destination för mig, då är jag tillbaka från Norge och redo för att ge mig ut i världen och möta nya soluppgångar på så många olika ställen. Åh vad jag längtarrrrrr, det är nu jag är glad över att ha tagit studenten och inte behöva tänka på skolarbeten utan jag kan sitta uppe hela natten och bara drömma om de platser jag ska till och fantisera om de många olika människor jag kommer möta och lära känna.
Det enda jag vet just nu är att nästa sommar är jag tillbaka i Kanada, det finaste landet jag någonsin varit i. Går inte förklara hur mycket jag tycker om Kanada, det är så fint och så underbart och så trevligt och så spännande och så naturligt. Det är där jag på riktigt känner mig hemma, det är där jag ska bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0