stranger

Okej efter det inlägget och ett telefonsamtal med pappa började jag seriöst fundera på ifall usa vore något. Även om jag vet att jag har det jävligt svårt för usa, det kanske är just vad jag behöver. 
Herregud vad jag velar fram och tillbaka hela tiden, det är så himla skönt att ha bloggen så jag kan skriva ut lite av mina tankar kring min framtid, det är ganska jobbigt att ha allt samlat och packat i mitt lilla huvud, som faktiskt redan har det dåligt med utrymme. Jag har så mycket annat att tänka på än vart i världen jag ska börja mitt liv på.
Ifall jag flyttar till usa har jag redan allt där, det vore så lätt. Det vore samma sak som att ifall jag skulle flytta från där jag bor nu och till Emmaboda. Bara det att usa ligger på andra sidan jordklotet såklart. Jag är bara så rädd att jag inte ska trivas där. Usa har sårat mig för många gånger för att jag ska kunna lita på det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0