visa vid vindens ängar

Hej hallå, I'm back. Eller ja, lite halvt i alla fall, om ens halvt.
Jag har inte saknat att blogga för fem ören, men tänkte att det kan ju ändå vara trevligt att uppdatera er om vad som pågår i mitt liv just nu, för även om jag är arbetslös (eller mellan jobb som man också kan säga) händer det relativt mycket. Mycket alkohol inblandat med fina vänner som mer än gärna gör det mest random vi kan hitta på, vilket alltid är trevligt. Min pojkvän har flyttat till Linköping för att studera och vi har just nu ett distansförhållande, inget att rekommendera för det är inte kul alls. Jag och några killkompisar letar just nu längehet att dela i det vackra landet Norge och jag är jätte taggad på att flytta men även jätte rädd. Men oj vad spännande det kommer bli!
Okej så det var nog allt jag orkar skriva just nu, tjohej!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0