wahine

Jag har funderat lite, har inte kommit fram till så värst mycket, men! Jag har djupt inne alltid haft lust att flytta till Hawaii. Oj vad orginellt, men ja, jag har alltid velat det. När jag var liten drömde jag hela tiden bort till bryggor i klart vatten, jag kunde se mig själv jobba i en bar i en tunn skjol och bikini, håret alltid halvblött från att ha varit på standen och havet, solbränd och med ett äkta leende på läpparna. Nu har jag inte drömt om det på ganska länge men av någon anledning började jag tänka på det igen, och det vore ändå ganska grymt. Jag har varit på Hawaii en gång innan, men då hade jag oturen att få influensan och en av de värsta förkylningarna någonsin, så det blev mest att känna sig klen och konstant frysa. Hur som helst, jag var där och jag såg och upplevde ändå mycket. Jag kan fortfarande se mig själv gå där på bryggan med en tunn skjol och solhatten på huvudet med massa halsband hängade från halsen. Ja, det vore ändå ganska grymt och värt att tänka lite till på. För jag vet att det finns en lägenhet där som jag har tillgång till. Jag menar, lite sol skulle inte skada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0